Mediavormgevers

Hieronder vindt u de mediavormgevers. Kies welke mediavormgever het beste bij uw activiteit past.

Mediavormgevers

Marlies: beeldmerken, huisstijl, flyers, brochures, posters, verpakkingen, websites en magazines
Creatief, initiatiefrijk en oog voor detail.

jord-website

Marlies Overeem werkt sinds 2007 als grafisch vormgever en verzorgt ze het ontwerp of de vormgeving voor nieuwe en bestaande merken. Zo verzorgt ze onder andere drukwerk, zoals brochures, posters, verpakkingen, magazines, flyers en kaartjes. En ook digitale producten, zoals websites, social media en ontwerpen voor gebruik in verschillende media, zoals beeldmerk of huisstijl.

Als allround vormgever is ze flexibel, heeft ze oog voor detail en denkt ze mee met de opdrachtgever. Volgens Marlies is eenvoud soms beter dan een complexe uitwerking.

De creatieve en initiatiefrijke Marlies managet, met haar eigen bureau, bestaande huisstijlen en creëert ze nieuwe creatieve toepassingen, voor alle relevante media. Dit doet ze vanuit haar studio en bij relaties op locatie.

“Branding is what people say about you when you are not in the room.”

Hester: huisstijl, jaarverslagen, boekomslagen en magazines.
Diverse allrounder, mooie dingen maak je samen!

rogier-website-

Hester Droog is een enthousiaste en gedreven vormgeefster. Met al meer dan 15 jaar ervaring in het vak is ze een allrounder. Ze heeft een brede klantenkring en kan zich daardoor goed inleven. Elke klant en doelgroep heeft een andere aanpak nodig, wat elke opdracht voor haar weer een nieuwe uitdaging maakt.

Hester werkt van concept tot eindproduct. Wat ontwerpt ze dan? Denk aan logo’s met complete huisstijlen, websites, brochures, maar ook jaarverslagen, boekomslagen of het dtp-en van een magazine. Heel divers dus. En ze heeft een passie voor fotografie, wat een fijne combinatie is!
Voordat ze begint met ontwerpen vindt ze het fijn om eerst persoonlijk contact te hebben. Ze weet precies welke vragen ze moet stellen om al een plaatje in haar hoofd te krijgen, waar ze vervolgens heerlijk mee aan de slag kan. Persoonlijk contact vindt ze sowieso belangrijk: als er een goeie klik is, worden er ook mooie dingen gemaakt. Samen!

Lisa: Flyer en logo ontwerp
Door haar passionele persoonlijkheid verrast ze de klant met dé leukste creaties.

michiel-website

Lisa Willems is een enthousiaste 21 jarige grafisch vormgever. In 2013 is zij afgestudeerd aan het Sint Lucas te Boxtel voor de richting Mediavormgeving grafisch. Hier is haar passie voor ontwerpen écht begonnen. Dankzij deze studie was ze klaar voor de volgende stap. Geen opdracht is te gek voor haar, maar haar specialisatie is het grafische design. Elk ontwerp wordt gemaakt met haar passie en creativiteit voor het vak. Hierdoor is de klant verzekerd van dé leukste creaties!

Lisa Willems blijft bij zichzelf en bij de klant. De klant staat altijd centraal in het ontwerpproces. Ze houdt ervan om u te verrassen met een geweldig ontwerp, een ontwerp wat op maat gemaakt is en wat nergens anders te verkrijgen is.

Lisa Willems laat uw ontwerp voor u spreken.

Bram: websites, webshops, webapplicaties en mobiele apps
Ademt online en houdt van uitdaging.

boris-website

Bram ademt online. In zijn dagelijkse werkzaamheden houdt hij zich bezig met het bedenken en ontwikkelen van de online proposities van zijn klanten. Waarbij de behoefte van de klant centraal staat en niet de techniek. Bram heeft een vrij brede reikwijdte qua online portfolio. Tezamen met zijn collega’s ontwikkelt hij websites, webshops, webapplicaties en mobiele apps voorzien van de nieuwste technieken. Naar aanleiding van de wensen kan er gekozen voor opensource software (WordPress, Drupal, Magento, OpenCart en meer) of eigen inhouse ontwikkelde software.

Hoe complexer de opdracht, des te meer uitdaging Bram kwijt kan in zijn werk. Design, User Experience en strategie worden in Nederland gemaakt en geformuleerd. Het programmeerwerk wordt gedaan vanuit het tweede kantoor in het buitenland. Door deze werkwijze wordt kwaliteit gewaarborgd ten opzichte van een scherp tarief.

‘De enige grens voor creativiteit is budget.’